گوشی قسطی 📱 فروش اقساطی موبایل بدون بهره (بدون سود و پیش پرداخت) ۱۴۰۲

خرید قسطی گوشی موبایل و لپتاپ همین امروز و با شرایط بسیار راحت و ساده. هیچ محدودیت و سقفی برای خریدهای شما وجود ندارد. سود اقساط آنقدر کم شده که هر فرد با هر وسع مالی که دارد بتواند محصول مورد نظرش را دریافت کند. اقساط از 2 تا 18 ماه است. برای خرید  قسطی موبایل و لپ تاپ تنها کافیست دسته چک معتبر داشته باشید. همچنین امکان خرید حضوری برای تمام افراد فراهم شده. شما می توانید تشریف بیاورید درب فروشگاه تحویل بگیرید.

محاسبه گر اقساط

انتخاب تعداداقساط
قسط
18 1
انتخاب مبلغ حدودی
میلیون
50 2
مبلغ پرداخت هر قسط
0 تومان
مبلغ پیش پرداخت
0 تومان
مبلغ کل پرداخت
0 تومان

توجه:

برای خرید های بالای 20 میلیون تومان، مبلغ پیش پرداخت، 50 درصد می باشد.

خرید گوشی قسطی بدون چک و پیش پرداخت

شرکت و سایت های بزرگ زیادی یک سقف معین برای فروش اقساطی دارند. شرایطشان آنقدر سخت است که کمتر کسی می تواند سمت آنها برود. اما گروه تی جی پلاس با فراهم کردن امکانات و قیمت مناسب سعی دارد تا توجه شما مخاطبین عزیز را به خود جلب کند. برای خرید از ما شما نیازی به ضامن یا سند نخواهید داشت و هیچوقت سودهای کلان 10 تا 30 درصدی گرفته نمی شود.

در حال حاضر افتخار می کنیم که کمترین سود در خرید اقساط را در بین تمامی فروشگاه های معتبر کشور داریم و می خواهیم این شرایط را تا آخرین روز حفظ کنیم.

گوشی قسطی: یکی از راه های خرید تلفن همراه خرید بصورت اقساطی می باشد؛ مهم ترین فاکتور در خرید موبایل در کارمزد آن است که در فروشگاه های مختلف متغیر است؛ و بهترین خرید از فروشگاههایی است که میزان بهره کمتر یا بعضا بدون بهره می باشند.

خرید گوشی اقساطی با چک

ما با واسطه کار نمی کنیم (خرید راحت و سریع تر)

معمولا سایت های دیگر برای راحتی کار خود و یا دلایل دیگر,اقدام به همکاری با شرکت های مختلف خرید اقساط مانند بایچک,قسطی کلاب و … می کنند که چه بسا سود بسیار بیشتری از شما خواهند گرفت و حتما باید ابتدا پیش پرداخت داشته باشید.

همچنین باید مدارک خود را برای آنها بفرستید و بعد از چند روز جوابش را به شما دهند و اینکه چه مقدار باید پرداخت کنید و سود آن چقدر است.اما در فروشگاه تی جی پلاس شما می توانید محصولاتتان را سود بسیار اندک و در یک روز دریافت کنید,تنها کافیست با پشتیبانی تماس بگیرید یا به صورت حضوری تشریف بیارید درب فروشگاه.

✅ مزیت کار با تی جی پلاس,طرف قرارداد بودن با یک فروشگاه بودن است و نیازی با نیست با شرکت های بزرگ که وقت پاسخ به تماس را ندارند,همکاری کنید.هر زمان که خواستید می توانید به صورت حضوری یا تلفنی مشکلات خودتان را با مدیریت به اشتراک بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید قسطی گوشی

خرید قسطی برای چه کسانی مناسب است؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا یک نفر کالای دیجیتال که شاید چندان مورد نیاز هم نباشد را باید قسطی خریداری کند؟ جواب این سوال بسیار سادست :

  •  ممکن است اون شخص کارش با گوشی یا لپ تاپ باشد و حتما باید تهیه اش کند و در حال حاضر پول کل محصول را ندارد.
  •  قیمت محصولات دیجیتالی روز به روز در حال افزایش بوده و ممکن است هفته بعد یک گوشی 8 میلیون تومانی,500 هزار تومان گران شود.پس شما با خرید زودتر و بدون افزایش قیمت قطعا متضرر نخواهید شد.
  •  سودهای 10 تا 15 درصدی که اغلب همکاران ما می گیرند برای افرادی که نیاز زیادی به گوشی یا لپ تاپ ندارند چندان خوشایند نیست و به همین فروش کمتری دارند.اما ما با کم کردن سود تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده ایم.
  •  کادو دادن به کسانی که دوستشان دارید همیشه مشکل بزرگی بوده و با افزایش قیمت ها این کار بسیار سخت تر هم شده.اما در خرید اقساط این فشار از روی شما برداشته می شود و می توانید گوشی 4.5 میلیون تومانی را با ماهانه 400 هزار تومان هم خریداری کنید.

چرا سود ما اینقدر کم است؟

بسیار از مشتریان قبل از خرید قسطی گوشی این سوال را از ما می پرسند که شما چطور می توانید با این سود اندک (3.9%) کار کنید و اصلا صرفه اقتصادی دارد؟ در آخر هم کمی به شما شک می کنند و تصور این را دارند که قیمت محصولات ما بسیار بیشتر از سایرین بوده و بعد از چک کردن و مقایسه قیمت ها متوجه می شوند که مشکلی نیست!

اما دلیل اصلی این کار چیزی جزو سود کمتر اما در تعداد بالاتر و تبلیغات نیست.ما از حاشیه سود خود تا حد بسیار زیادی کم کرده ایم و با این این کار هم به مشتریان عزیز کمک می کنیم و هم به خودمان.در حقیقت با یک تیر دو نشان می زنیم :

  • سود بسیار کمتر اما فروش بسیار بالاتر
  • جذب خریدار بیشتر و در نتیجه تبلیغات و برندینگ

اگر هنوز هم تردید دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری از نحوه کار گروه تی جی پلاس به دست بیاورید,همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.ما بهترین شرایط خرید قسطی موبایل و لپ تاپ را در ایران داریم و به این مفتخر هستیم.

شرایط خرید اقساطی گوشی و سایر محصولات فروشگاه تی جی پلاس

تا 7 میلیون تومان

  • بدون نیاز به پیش پرداخت
  • برای هر قسط یک عدد چک یا هر دو قسط یک چک
  • سود 3.9% ماهانه

7 میلیون تومان به بالا

  • پرداخت 1/3 مبلغ به عنوان پیش پرداخت
  • برای هر قسط یک عدد چک یا هر دو قسط یک چک
  • سود 3.9% ماهانه

خرید و فروش اقساطی سیمکارت فروشگاه تی جی پلاس

علاوه بر خرید اقساطی گوشی و سایر محصولات سایت، امکان خرید اقساطی سیم کارت هم فراهم است. سیم کارت خریداری شده میتواند هم مورد استفاده شخصی قرار بگیرد و هم میتواند یک سرمایه گذاری پر سود برای شما باشد. شرایط خرید اقساطی سیم کارت هم با چک 3.9 درصد و بدون چک 5 درصدی است. که با توجه به افزایش سریع قیمت سیم کارت ها، کاملا به صرفه و پرسود است. همچنین اگر قسط فروش سیمکارت هم دارید، ما در تی جی پلاس با بالاترین قیمت خریدار آن هستیم. این شرایط هم برای شماره های رند و هم برای شماره های غیر رند وجود دارد.

خرید اقساطی گوشی موبایل

بخشی از سوالات شما عزیزان درباره خرید قسطی گوشی موبایل و لپ تاپ

خب خیلی از شما در بخش کامنت ها یا از طریق تماس تلفنی همیشه از ما یک سری سوالات می پرسید که در این بخش می خواهیم به آنها پاسخ دهیم.

 آیا امکان خرید قسطی موبایل از شهرستان هم وجود دارد؟

بله هر کسی از هر نقطه از ایران می تواند هر جنسی که می خواهد را به شکل اقساط فروشگاه تی جی پلاس دریافت کند.البته اگر ساکن شهر تهران یا کرج هستید,اجناس خیلی سریع تر به دستتان خواهد رسید و هزینه پیک هم تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

 خرید اقساطی موبایل با سفته امکان پذیر می باشد؟

متاسفانه در حال حاضر این امکان برای شما عزیزان فراهم نیست و تنها راه خرید استفاده از دسته چک معتبر می باشد.ممکن است در آینده سیاست های شرکت تغییر کند.

 خرید اقساطی گوشی موبایل بدون ضامن هست درسته؟

بله ما برای فروش محصولات خودمان به شکلی اقساط نیاز به هیچ ضامنی نداریم و شما می توانید با خیالی راحت خریدتان را انجام دهید.

 آیا درصد از این کمتر هم می شود؟

در حال حاضر این شرایطی که ما برای کاربران سایت در نظر گرفته ایم بسیار بهتر از سایر فروشگاه ها بوده و اگر یک پرس و جو داشته باشید متوجه منظور ما خواهید شد.حال اگر در اینده این درصد تغییری داشت حتما از طریق اس ام اس یا ایمیل به شما ارسال خواهد شد.

 آیا شما هم نیاز به گردش حساب و کارت ملی دارید؟

خیر,بر عکس اغلب سایت های فروش اقساطی ما نیاز به هیچ مدرکی از شما نداریم.معمولا فروشگاه هایی که با سایت های واسط خرید اقساطی کار می کنند نیاز به این اطلاعات دارند.اما شما با خرید از فروشگاه تی جی پلاس تنها با ما در ارتباط هستید و هیچ واسطه ای در کار نیست.

محصولات پیشنهادی برای خرید اقساطی گوشی موبایل

بعد از اینکه شرایط خرید قسطی گوشی و لپ تاپ فروشگاه تی جی پلاس را دیده اید,ما برای شما یک لیست حرفه ای برای جدیدترین گوشی های سامسونگ,اپل و شیائومی آماده کرده ایم.شما می توانید تمام محصولات زیر را با بهترین شرایط از ما دریافت کنید.اکثر این مدل ها بالای 7 میلیون تومان هستند و به همین خاطر در ابتدا بایستی 1/3 مبلغ کل محصول را در ابتدا پرداخت کنید.

علاوه بر گوشی های زیر میتوانید از صفحه اصلی سایت Tgplus سایر گوشی ها و لپ تاپ ها محصولات دیجیتالی را مشاهده بررسی و به صورت قسطی خرید کنید.

 

خرید قسطی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

در حال حاضر بهترین مدل گوشی های سامسنوگ از نظر قیمت و امکانات سری نوت 20 می باشد که خود دارای انواع s20,s20+,s20 Ultra بوده که قیمت های متفاوتی دارند.این گوشی توانست در بررسی و بنچمارک DxOMark امتیاز 122 را دریافت کرد و در جایگاه 6 ایستاد.البته این رتبه چندان برای پرچمدار سامسونگ رضایت بخش نیست و به این مدل انتقادهای فراوانی شد.یکی از عیب های دوربین اس 20 اولترا,عملکرد به نسبت ضعیف فوکوس در هنگام عملکرد خودکار و در نور اندک می باشد که البته مورد چندان مهمی نیست و سامسونگ توانست با سخت افزار قوی و دوربین حرفه ای آن را جبران کند.

128,256 و 512 گیگابایت

12 و 16 گیگابایت

500 میلی آمپر

108,48,12 و 0.3 مگاپیکسل

اپل ایفون 12

همانطور که می دانید گوشی های شرکت اپل جزو بهترین و زیباترین گوشی های دنیا شناخته می شوند و معمولا بهترین سخت افزارها را در خودشان دارند که سری جدید این شرکت یعنی آیفون 12 هم از این قاعده مستثنی نیست.سری آیفون 12 شامل چهار نوع آیفون 12,آیفون 12 مینی,آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس می شود که قیمت و اندازه های متفاوتی دارند.دوربین بسیار قدرمتند در کنار سخت افزار حرفه ای (تراشه 5 نانو متری) آن باعث شده که ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشند.این گوشی های به هیچ عنوان هنگ نمی کنند و تا چندین سال آپدیت دریافت کرده و به همین خاطر اصلا نگران کند یا از دور خارج شدنشان نباشید.همچنین سری آیفون 12 دارای تکنولوژی 5G می باشد.

128,256 , 512 گیگابایت

6 گیگابایت

2815 میلی آمپری

12,12 و 12 مگاپیکسل

خرید قسطی گوشی شیائومی می نوت 10 لایت

گوشی های شیائومی معروف اند به کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب که پرچمداران این برند هم شامل این قانون می شوند.شما می توانید گوشی های شیائومی را با کانفیگ مشابه برندهای دیگر از جمله سامسونگ و اپل خرید کنید اما به قیمت بسیار مناسب تر.گوشی شیائومی مدل Mi Note 10 Lite که یکی از پرچمداران این کمپانی است,بهترین انتخاب در بازه قیمت 10 الی 12 میلیون تومان بهترین انتخاب خواهد بود.شما هر کاری که بخواهید می توانید با این گوشی انجام دهید و تا سال ها هم آپدیت خواهد گرفت.

128 گیگابایت

8 گیگابایت

5260 میلی آمپر

64,8,5 و 2 مگاپیکسل

بهترین لپ تاپ های سال 2020

اما در کنار خرید گوشی و تبلت می توانید از شرایط اقساطی خرید لپ تاپ فروشگاه تی جی پلاس استفاده کنید که دقیقا با همان شرایط برای شما عزیزان فراهم شده است.اگر می خواهید یک لپ تاپ میان رده یا بالاتر برای کارهای خودتان بگیرید و نمی خواهید یکجا هزینه همه را پرداخت کنید,بهترین کار استفاده از روش اقساطی می باشد.

اما قبل از شروع بهتر است با بهترین مدل ها آشنا شوید.البته ما در این مقاله می خواهیم از میان رده ها تا بالاتر رده ها را بررسی کنیم تا با توجه به نیاز خودتان یکی را انتخاب کنید.

لپ تاپ Zenbook pro Duo

این شرکت تیاوانی که لپ تاپ های حرفه ای و مقرون به صرفه زیادی را وارد بازار کرده است,امسال هم یک مدل بسیار زیبا با کانفیگ بالا عرضه کرد که توانست توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.ایسوس در این مدل از دو نمایشگر استفاده کرده که یک مدل کوچکتر بالا کیبورد قرار دارد و آن را برای استفاده های حرفه ای بسیار مناسب کرده است.برای مثال اگر کارهای گرافیکی می کنید یا در بورس و فاکرس فعالیت دارید و می خواهید نمودارها را به بهترین شکل ببینید,به شماا پیشنهاد می کنیم که این دستگاه را انتخاب کنید.

 

مشخصات فنی

  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • پردازنده اصلی : Intel Core i9-9980HK
  • پردازنده گرافیکی : GeForce RTX 2060 
  • حافظه رم : 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت SSD
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • حافظه کش : 16 مگابایت

 

لپ تاپ Vivobook Pro 15

اگر نیاز به یک لپ تاپ حرفه ای دانشجویی دارید که بتواند از پس کارهای به نسبت سنگین بر بیاید,پیشنهاد ما Vivobook Pro 15 می باشد.طراحی بسیار زیبا و مقاوم در کنار وزن کم و کانفیگ بالا همگی از مزیت های این مدل به حساب می آیند.در کل کمپانی ایسوس همیشه مدل های خوبی دارد که به نسبت بقیه برندها,نسبت به پولی که می دهید سخت افزار بهتری دریافت می کنید.512 گیگابایت حافظه SSD (به همراه 1 ترابایت HDD) و 16 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی GTX 150 می تواند از پس اغلب کارهای حرفه ای و نیمه حرفه ای شما بر بیاید و نیازی به نگرانی در این رابطه نیست.

 

مشخصات فنی

  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • پردازنده اصلی : Intel Core i9-9980HK
  • پردازنده گرافیکی : GeForce RTX 2060 
  • حافظه رم : 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت SSD
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • حافظه کش : 16 مگابایت

 

لپ تاپ Lenovo Ideapad L3

این مدل یک دستگاه میان رده برای وب گردی و تماشای فیلم می باشد که می توانید با آن کارهای نیمه حرفه ای را هم تا حد بسیار زیادی جلو ببرید.یک پردازنده Core i7 در کنار 8 گیگابایت رم DDR4 باعث شده که برای کارهای مادر پدران یا حتی دانشجویان کارساز باشد.وزن 2.2 کیلوگرمی و اندازه مناسب باعث شده که به راحتی بتوان حملش کرد و هیچگونه فشار بر بدن وارد نشود.

 

مشخصات فنی

  • وزن : 2.2 کیلوگرم
  • پردازنده اصلی : اینتل Core i7 10510U
  • پردازنده گرافیکی : انویدیا MX330
  • حافظه رم : 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت 
  • اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ
  • حافظه کش : 6 مگابایت

 

چرا خرید قسطی گوشی و لوازم دیجیتال به صرفه است؟

شاید برای خیلی از ما این سوال پیش بیاید که چرا باید خرید اقساطی گوشی را انتخاب کنیم؟ آیا هر موقعی که پول تمام محصول را یکجا نداریم باید این کار را انجام دهیم یا بهتر است همیشه قسطی محصولات مورد نیازمان را خریداری کنیم؟ این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر مبلغ کل کالا را دارید,بهتر است همان لحظه با قیمت مناسب سفارش دهید,چرا که معمولا اجناس نقدی کمتری از اقساطی بوده و دیگر شما ورودی اقساط و سود ماهانه نخواهید داشت.

شرکت ها و سایت های مختلفی در زمینه خرید اقساطی گوشی فعالیت دارند که تعداد زیادی از آنها شرایط بسیار سختی دارند و کمتر کسی می تواند به سمتشان برود,اما ما در فروشگاه اینترنتی تی جی پلاس با فراهم کردن ساده ترین شرایط با کمترین میزان سود,این کار را برای شما عزیزان راحت کرده ایم و دیگر 2 میلیون تومان روی قیمت نمی کشیم تا بعدا به شکل اقساطی ردشان کنیم.

همیشه قبل از خرید اقساطی گوشی باید قیمت را با شرایط نقدی مقایسه کنید و خیلی دیده می شود که سایتی یک مدل 15 میلیون تومانی را در حالت قسطی روی 17.5 میلیون تومان شرایط می کند و سپس با سود 2.5% به مردم می فروشد و همه تصور می کنند که آن شخص قیمت بسیار عالی دارد!

۹۲ پاسخ به “گوشی قسطی 📱 فروش اقساطی موبایل بدون بهره (بدون سود و پیش پرداخت) ۱۴۰۲”

    1. درود بر شما ابتدا کالای مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنید سپس سمت چپ بالای صفحه روی سبد خرید کلیک کنید و تسویه حساب رو بزنید پس از تکمیل مشخصات خود پرداخت اقساطی را انتخاب کنید سفارشتون ثبت میشه در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید کارشناسانمان راهنمایی می کنند.

  1. سلام واسه خرید آیفون ۱۴ پیش پرداخت چقدر باید بدیم و اقساطش رو تا چند تا چک میشه کرد ممنون

    1. درود بر شما بازپرداخت ۲ الی ۱۸ ماه ب دلخواه مشتری می باشد.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های درج شده داخل وبسات تماس حاصل فرمایید.

  2. با سلام اگر بخوا هیم از شما گوشی اقساطی بخریم
    شما جعبه گوشی رو تا پایان اقساط پیش خودتون نگه می دارید ؟؟؟
    خب الان من میخوام گوشی رو به یک شخصی هدیه بدم با جعبه هم باشه تکلیفمون چیه ؟؟

    1. درود بر شما بله برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

  3. سلام
    من فروشگاه فروش موبایل در شهرستان سبزوار جوین رو دارم میخواستم بدونم امکان داره با شرکت شما برا فروش اقساطی کار کنم
    ۰۹۳۶۳۶۷۶۸۱۶ زیباکلام

  4. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من میخوام یه گوشی اقساطی از فروشگاهتون تهیه کنم میخواستم بدونم میتونم با دست چک بیام فروشگاهتون همونجا چک بدم و گوشی رو بگیرم ؟ یا حتما باید تو سایتتون ثبت سفارش اقساطی انجام بدم؟

  5. سلام وقت بخیر
    اگه یه گوشی ۷ میلیون تومنی انتخاب کنم و طی ده تا قسط تسویه کنم،جمعا ۳۵ درصد سود بهش تعلق میگیره؟یعنی ۲،۴۵۰،۰۰۰ تومن سود؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.

  6. سلام وقت بخیر یه گوشی میخام ۲۲ میلیون
    یک سوم میشه ۷/۵
    میشه اقساط باقیماندشو بهم بگین؟
    و اینکه حداکثر اقساطتتون چند قسطست؟

    1. درود بر شما مبالغ اقساط رو میتونید قسمت محاسبه اقساط مشاهده بفرمایید و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید کارشناسان فروشمان راهنمایی میکنند.
      بازپرداخت ۲الی۱۸ ماه میباشد.

    1. سلام وقتتون بخیر
      وقتی میخوایم از شهرستان خرید کنیم
      چکهارو چطوری دست شما میرسونیم
      اگه ممکنه نحوه خریداز شهرستان رو بفرمایین

    1. درود بر شما تا سقف ۷میلیون تومان بدون پیش پرداخت هم میتونید خرید کنید بازپرداخت ۲الی۱۸ ماه میباشد.

    1. درود بر شما برای استعلام قیمت کالا و اطلاع از مبلغ پیش پرداخت لطفا با شماره های درج شده داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

    1. درود بر شما بله موجود میباشد فروشگاه کرج هست میتونید حضوری تشریف بیارید همچنین امکان پرداخت درب منزل هم وجود دارد.

  7. سلام می خواستم بدونم اس ۲۱ اولترا هم همین شرایط قسطی رو داره؟ الان چجوری میشه من بخوام بگیرم؟ مرسی

    1. سلام.
      بله ولی سقف شرایط فروشگاه در حال حاضر ۱۲ میلیون تومان هست و می بایست مانده حساب را به شکل نقدی بپردازید.
      برای استعلام قیمت روز لطفا با شماره تماس پشتیبانی ارتباط بگیرید.
      موفق باشید

  8. عصر بخیر. مگه شما نگفتید تا زیر ۷ میلیون تومن بدون پیش پرداخت؟ پس چرا من میخوام یه موبایل ۶۴۰۰ بگیرم بازم پیش پرداخت میخواد؟

    1. سلام عصر شما هم بخیر.
      شما با پشتیبانی تماس بگیرید و بگید که بدون پیش پرداخت می خواهید,آنها خودشان کارهاش رو انجام میدن.

  9. سلام . من گلکسی نوت ۲۰ اولترا می خواستم . یا گلکسی اس ۲۰ اولترا
    ولی هیچکدوم تو لیست اقساطی شما نیست . چکار کنم ؟

    1. سلام این لیست ما نیست و تنها کافیه داخل سرچ بار بالا سایت جستجو کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید تا شرایط به شما بگن.
      مشکلی نیست ما در خدمتتون هستیم.
      موفق باشید

  10. سلام قیمت های داخل سایت آپدیت هستن؟ برای خرید قسطی موبایل حتما باید ۱/۳ پیش پرداخت بدم؟
    جوابو اگه میشه ایمیل کنید مرسی

    1. سلام.
      همه محصولات خیر,برای دریافت آخرین قیمت ها می بایست با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
      نه می تونید بدون پیش پرداخت از ما خرید داشته باشید که باید با مسئول فروش هماهنگ بشید.
      ایمیل به شکل اتومات برای شما ارسال خواهد شد.
      موفق باشید.

  11. سلام من سایت شمارو از ایسنا پیدا کردن و گفته بودید برای خرید اقساطی باید دسته چک داشته باشیم.میشه بجاش من سفته بدم و شما کارتن خود دستگاه رو نگه دارید و انتقال مالکیت نزنید؟ مرسی

    1. سلام.
      متاسفانه امکان فروش اقساطی با سفته وجود ندارد و کارتن هم معمولا تا پایان اقساط نزد فروشگاه نگه داشته می شود,اما مالکیت دستگاه به نام شما خواهد خورد.

  12. سلام خرید برای خرید قسطی گوشی ایفون ۱۳ که قرار هست بیاد همین شرایط پابرجا هست؟ الان قیمت این محصول چقدر میشه حدودا و دیدن که گفتید سقف اقساطتتون ۱۲ میلیلیون هست! میشه بیشتر توضیح بدید

    1. سلام جناب کشوار.
      بله شرایط اقساط فروشگاه ما در حال حاضر ثابت هست و قصد نداریم تغییر بدیم و اگر هم دادیم,در همین صفحه اعلام میشه.متاسفانه هیچی مشخص نیست و مثل اینکه گمرک دستگاه های بالای ۶۰۰ هم ۲ برابر شد و باید ببینیم قیمت ها به شکل بالا میرن.
      بله یعنی شما حداکثر می توانید تا ۱۲ میلیون تومان قصدی خریداری کنید و مابقیش رو می بایست نقدی بپردازید.
      موفق باشید.

  13. سلام برای خرید قسطی گوشی ها یه قیمتی میاد روشون؟ ورودی اقساط دارن یعنی؟ و اینکه میشه شرایط گوشی نوت ۹ اس شیائومی ۶ ماهه رو بگید…بدون پیش پرداخت

    1. سلام.
      معمولا ورودی اقساط ۱۰۰ هزار تومان هست که رقمی به حساب نمیاد.
      بستگی به قیمت روز و میزان پیش پرداخت شما داره عزیز.برای دریافت اطلاعات بیشتر می تونید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  14. سلام
    ببخشید میخواستم بدونم ۳/۵٪سود به ازای کل مبلغ هستش یا اقساط ماهانه

    1. سلام جناب خورشیدی.
      روی اقساط ماهانه هستش و هر چقدر پیش پرداختتون افزایش پیدا کنه در نتیجه سود ماهانه هم کمتر خواهد شد.
      در حال حاضر روی هر ۱ میلیون تومان,۳۵ هزار تومان سود خواهد آمد.
      موفق باشید.

  15. شرایط خرید اقساطی گوشی های گرون تر به چه شکل هست؟ چون الان ایفون ۱۲ بالای ۵۰ تومنه و میشه همشو قسطی برداشت؟ مرسی

    1. سلام.
      سقف اقساط در حال حاضر ۱۲ میلیون تومان هست و می بایست بقیه مبلغ رو به شکل نقدی بپردازید عزیز (برای هر دسته چک).

    1. سلام.
      بله فرق نداره.برای دریافت آخرین قیمت بهتر هست با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
      موفق باشید.

  16. الان من بخوام لپ تاپ اقساطی بگیرم یا تبلت هم میشه؟! بعد اینکه بیشترین ماهایی که میشه قسطی گرفت چقدر و سودش چطوری میزنید
    شماره منم ۰۹۰۵*****۲۰ زنگ بزنید لطفا

    1. سلام.
      بله مشکلی نیست.در حال حاضر اقساط تا ۱۸ ماهه برقرار هستند و می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با بخش پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

      شماره شمارو سانسور کردیم که سو استفاده نشه.

  17. این شرایط اقساط تا کی پا بر جا هستش؟ و اینکه شما با سایت های واسط مثل لندو اینا کار نمی کنید؟ چون من یه مبلغی در این سایت دارم و می خواستم از شما خرید کنم

    بازم ممنون

    1. سلام جناب امانی.
      در حال حاضر که قصد تغییر شرایط رو نداریم و اگر عوض شد قطعا در این صفحه اعلام میشه. نه ما خودمان همه کارها رو انجام میدیم و به همین خاطر سریع تر کار انجام میشه و یکی از نقاط قوت سایت تی جی پلاس هم همین مورد هست.(می تونید امتیازتون رو واگذار کنید)

      موفق باشید

  18. سلام برای خرید اقساطی لپ تاپ هم شرایط به همین شکل هست؟ مثلا یه لپ تاپ ۳۰ میلیونی ۱۰ ماهه چه شکلی میشه ممنون

    1. سلام عزیز.
      بله فرقی نداره ولی در حال حاضر سقف اقساط ۱۲ میلیون تومان هست.یعنی شما می بایست ۱۸ میلیون تومان رو نقد پرداخت کنید و بقیه رو براتون اقساط می کنیم.
      باز برای گرفتن اطلاعات بیشتر می تونیم شما رو با بخش پشتیبانی فروش لینک کنیم یا خودتون تماس بگیرید.

      موفق باشید.

  19. سلام من چند روز پیش زنگ زده بودم برای خرید قسطی نوت ۸ پرو و یه قیمتی به من دادن و روز بعدش که زنگ زدم حدودا ۴۰ تومن گرونتر شد و یه نفر دیگه بودن و وقتی گفتم که من دیروز قیمت گرفتم,گفتن که بله قیمت ها تغییر کرده…؟ میخواستم بدون یعنی تو یه روز گوشی گرون شد یا موضوع چیز دیگه ای بود

    1. سلام.
      بله همچین چیزی ممکن است و اصلا اینطور نیست که ما قیمت متفاوتی به مشتری های خودمون بدیم.برای مثال گوشی سامسونگ A71 در یک روز حدود ۲ میلیون تومان گرانتر شد و این تماما بستگی به عرضه و تقاضا دارد.معمولا در ابتدای صبح یک لیست جدید فراهم می شود و ما با توجه به اون به شما قیمت می دیم.

      باز هم ببخشید اگر سوء تفاهم شد

  20. درود میشه بپرسم گوشی s21 ultra کی میاد و اینکه شرایط اقساطش به چه شکل هست؟ مرسی

    1. سلام.
      این دستگاه دست کم ۳ الی ۴ ماه دیگه وارد بازار میشه و شرایط اقساطش بستگی به میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط شما داره عزیز.

    1. سلام جناب.
      امروز کارشناس های فروشگاه با شما تماس می گیرند و سفارشتون آماده میشه.

      خیلی ممنون که مارو انتخاب کردید.

  21. سلام این شرایط اقساطی که گفتید من متوجه نشدم یعنی الان ما یه گوشی ۱۰ میلیون پولشه و ۵ میلیون رو بدیم بعد این سود روی کل مبلغ میاد یا فقط باقی مونده؟

    1. سلام . اینکه گفتید چک معتبر یعنی برا خودمون باید باشه؟
      مثلا برای دایی یا آشنا نمیشه که فیش دولتی داشته باشه؟

      1. درود بر شما با داشتن کارت شناسایی صاحب چک هنگام خرید میتونید از چک شخص دیگه ای هم استفاده کنید.

    1. سلام.
      بله مشکلی نیست شما با پشتیبانی تماس بگیرید تا قیمت رو اعلام کنند و کالا براتون ارسال شه.

    1. سلام علی آقا.
      در توضیحات هم نوشتیم که در حال حاضر امکان خرید قسطی با سفته وجود ندارد و ممکن هست آینده این موضوع تغییر کند.

      1. سلام من دو سوال داشتم میخواستم آدرس محلتون بدونم گ حضوری بیام ک بدونم ک گوشی شیامی کا۵۰ گیمینگ و کا۴۰ گیمینگ موجود دارید

        1. درود بر شما آدرس فروشگاهمون کرج هست آدرس کامل رو در قسمت تماس با ما می توانید مشاهده بفرمایید.
          برای اطلاع از موجودی کالای مورد نظرتون لطفا با شماره ی ۰۲۶۳۲۲۸۱۰۸۴ تماس حاصل فرمایید.

      1. درود بر شما برای اطلاع از قیمت کالای موردنظرتون و مبالغ اقساط لطفا با شماره های درج شده داخل وبسایت تماس حاصل فرمایید. همچنین از طریق محاسبه گر داخل سایت هم میتونید مبالغ اقساط رو مشاهده بفرمایید.

  22. سلام خسته نباشید شرایط برای اتباع خارجی چجوریه ما از خودمون چک نداریم 🤔

    1. سلام خیلی ممنون شما هم خسته نباشید.
      می تونید از چک افرادی که میشناسید استفاده کنید,اما ممکن هست که برای شما عزیزان در واحد فروش راه حلی داشته باشن و باید با شماره ۳۲۲۸۱۰۸۴ ۰۲۶ تماس بگیرید تا بیشتر راهنماییتون کنن.

  23. ببخشید میشه تعداد اقساط رو زیاد کنید یا اینکه پیش پرداخت نگیرید؟ الان شرایط ایفون ۱۲ ۲۵۶ گیگ چطوریه؟

    1. سلام.
      برای خریدهای زیر ۷ میلیون تومان نیازی به پیش پرداخت نیست و اگر بیشتر از این مبلغ بود می بایست ۱/۳ قیمت محصول را در ابتدا بپردازید.
      موفق باشید

  24. سلام من از مشتری های قبلی شما هستم و یه آیفون ۷ ازتون خریده بودم که خداروشکر عالی بوده تا امروز.می خواستم بدونم برای مشتری های قدیمی شرایط خاصی دارید؟ ممنون

    1. سلام جناب یسری.
      ممنون از انتخاب شما,مشکلی نیست ما برای مشتری های وفادار یک تخفیف بسیار جزئی در نظر گرفتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *